רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

11 בפבר׳ 2016

חברת נור - שלט הפרסום הגדול במדינה

למי יש הכי גדולנא להכיר : קיר הפרסום הכי גדול בישראל!
צילום: עמרי טרקל 

חברת "נור" מעלה היום לצד נתיבי איילון בתל אביב שלט פרסום בגודל של 2,000 מ"ר בגובה
50 מטרים – ההופך אותו לשלט הפרסום הגדול ביותר שמוצב  בישראל – חברת "מיצובישי" מקבוצת כלמוביל, הינה הראשונה שתפרסם על הקיר את דגם הפאג'רו 2016.

השלט הענק, המוקם בהשקעה של למעלה ממיליון שקלים, יוצב על גבי פרויקט הנדל"ן "
MIDTOWN" הצמוד למגדלי קניון עזריאלי בתל אביב ומשקיף לנתיבי איילון. לקיר יחשפו מידי יום כחצי מיליון אנשים.

חברת נור זכתה בזיכיון לקיר פרסום הגדול ביותר בישראל. הקיר יוצב על מגדל המשרדים "
MIDTOWN" של קנדה ישראל, שממוקם במחלף השלום בתל אביב. הקיר ייחשף ביום חמישי הקרוב ה-4 לפברואר עם צוות שעבר הכשרה מיוחדת אשר בעזרת מנופים, סנפלינג וציוד מיוחד יתקין את שלט החוצות בגובה של 50 מטרים. הקיר יתפרס על כ-2,000 מטרים שבו יצפו כחצי מיליון נוסעים והולכי רגל מידי יום. עלות ההשקעה כמיליון שקלים.

הקמפיין הראשון שיעלה לאוויר הוא של "מיצובישי" מקבוצת כלמוביל אשר תפרסם על הקיר הענק את דגם השטח שלה - פאג'רו 2016. עקב הביקוש, בשלושת החודשים הקרובים שטח הפרסום הענק בתפוסה מלאה.
בנוסף לקיר ה – MIDTOWN, זכתה נור בכמה מכרזים יוקרתיים ונחשקים בניהם: מתחם הדרייב-אין (מרכז הירידים), מכרז ראשון לציון במסגרתו יוקמו 13 קירות ענק,  "מגדלי אלון" מקבוצת בסר ומגדלים נוספים העומדים לקום לאורך נתיבי איילון בשנה הקרובה.

נור חוגגת השנה 40 להיווסדה, החברה מובילה את ענף שלטי החוצות משנת 1975 הן בחדשנות וייחודיות והן בטכנולוגיות מתקדמות ומציעה מענה כולל ומלא בפריסה ארצית רחבה לקמפיין חוצות גדול, ייחודי ויוקרתי.

נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget