רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

29 בפבר׳ 2016

חברת אורנת משיקה מארז השוקולד לכבוד יום האישה

אל תקרא לי מותק

'אורנת שוקולד' משיקה לכבוד יום האישה שיתקיים ב-8 במרץ, מארז מיוחד לנשות עסקים. ארבעה פרלינים משובחים משוקולד חלב, הממותגים במסרים של עצמאות, יצירתיות, סקרנות ואומץ.


האם ידעתם מה מקורו של יום האישה הבינלאומי? לפני יותר ממאה חמישים שנה, ב-8 במארס 1857, מאות פועלות במפעלי טקסטיל בניו-יורק פתחו בשביתה בשל תנאי העסקתן המחפירים שכללו שכר נמוך ביותר ושעות עבודה רבות וחריגות. השביתה הלא שגרתית עבור נשים באותם ימים הובילה לגלי אהדה אדירים, עד שהוחלט לציין יום זה באופן ממוסד ובעולם כולו, כיום מחאת הנשים על זכויותיהן מול שוק העבודה המדכא הנשלט בידי גברים. בשנת 1977 אימצה האסיפה הכללית של האו"ם יום זה כיום הרשמי המוקדש לזכויות הנשים.

כל אשת קריירה ומנהלת (גם אם מנהלת את הבית...) כדאי שתתפנק במתנה, מארז שוקולדים מפנק ומעודד לכבוד יום האישה. 'אורנת שוקולד' המובילה את מהפכת "חינוך החך" הישראלי, כמפעל שוקולד הבוטיק הוותיק בישראל (1988) לייצור שוקולד גורמה בעבודת יד ובהתאמה אישית, יצרה לכבוד יום האישה מארז מיוחד לנשות עסקים. ארבעה פרלינים איכותיים משוקולד חלב, הנושאים מסרים של עצמאות, יצירתיות, סקרנות ואומץ. בנוסף למארז הייחודי, ניתן ב'אורנת שוקולד' לאייר ולכתוב על השוקולד ועל האריזות מסרים וציורים בהזמנה אישית באמצעות מדפסות ייחודיות.

המארז לנשות העסקים מצטרף למוצרי 'אורנת שוקולד' המאופיינים בריכוז גבוה ביותר של מוצקי קקאו, במגוון מוצרים רחב באיכות קולינרית מוקפדת ביותר הכולל עשרות סוגים של פרלינים במילויים מיוחדים משוקולד חלב, מריר ולבן, טראפלס עשירים בסגנון צרפתי ובמגוון טעמים, מכורבלים בשוקולד בתערובת ייחודית ומבחר של טבלאות שוקולד בעיצובים שונים. בזכות הידע ההנדסי והקולינרי המצוי במפעל, משלבת 'אורנת שוקולד' בין איכות, מקצוענות ויוקרה אירופאית, ליצירתיות, נועזות וחוצפה ישראלית.


עלות המארז 22 שקלים.
לפרטים ולהזמנות :

טלפון
: 09-8913399
דוא"לsales@cho.co.il
כתובת: רח' המתכת 8 ת.ד. 5008, פארק תעשיות השרון קדימה
אתר הביתhttp://www.cho.co.il




נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget