רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

21 בספט׳ 2016

סוד קסם היין- סוכות במרכז המבקרים של יקב בוטיק "בזלת הגולן"- סוכה כשרה למהדרין

סוד קסם היין סוכות במרכז המבקרים של יקב בוטיק "בזלת הגולן"


סוכה כשרה למהדרין


חביות יקב בזלת הגולן
צילום עופר בלנק

ביקב בוטיק "בזלת הגולן", מזמינים בחוה"מ סוכות נופשים, מטיילים ואוהבי יין, לביקור במרכז המבקרים ולחוויה המשלבת בין סיפור האהבה למתנת הטבע הייחודית לבין אנשי היקב, אל מול נוף הכנרת. הביקור ביקב כולל צפייה בסרטון, הסבר על היינות, טעימות יין ממבחר יינות היקב בליווי כיבוד קל, תהליך ייצור היין ועוד.

יקב בזלת הגולן הוקם על ידי בעל הכרמים והיינן יואב לוי, בשנת 1998 בקדמת צבי בצפון רמת הגולן. סוד קסמו של היין, טמון בשילוב בין טיפוח שתילים איכותיים של גפנים, באדמת הבזלת הפורייה והעשירה (כמחווה נקרא היקב בזלת) ומיקומם של הכרמים בצפון רמת הגולן, באזור בו קיימים תנאי אקלים אידיאליים, המאפשרים מנות קור גבוהות המטיבים עם כרמי היין, ומביאים לבצירים של ענבים איכותיים. את היין מייצרים ביקב בזלת בתהליכי ייצור טבעיים וקפדניים. היקב מטפח 40 דונם של כרמי יין בגובה של כ- 500 מטרים מעל פני הים ו- 40 דונם נוספים בצפון רמת הגולן בגובה של 900 מטר מעל פני הים. הבציר העדין שך ענבי היין, מתבצע באופן ידני תוך פיקוח מוקפד.
לאחר התסיסה נשמר היין ללא סינון בחביות עץ אלון, להשבחת הטעם והארומה. בתהליך הייצור נעשה שימוש בשיטות הכנת יין עתיקות ,המשולבות עם טכנולוגיות חדשניות ומודרניות כשהמטרה הסופית היא לייצר יינות המאפיינים את היקב ואת אופי אדמת הבזלת מהגולן.


הקשר המשמעותי של היקב עם מיקומו ברמת הגולן, מתבטא בלוגו היקב, הטבעה של מטבע עתיק, שנמצא בחפירות ארכיאולוגיות באתר גמלא ברמת הגולן, עליו דיוקנו של האל היווני דיוניסוס- אל היין והפריון.


כל יינות יקב "בזלת הגולן " הינם כשרים למהדרין לכל ימות השנה, כשרות המועצה האזורית גולן, הרב ישי סמואל, בד"צ חרדים, בד"צ איגוד רבנים, כשרות בינ"ל OK. בחנות היקב ניתן לרכוש מיינות היקב ושאר תוצרת הגולן.


מחיר: ביקור + טעימה - 25 ₪ לאדם.
שעות פתיחת מרכז המבקרים בחוה"מ סוכות: ימים שלישי עד חמישי (18-20.10) - 9:00-17:00, יום שישי (21.10) - 9:00-15:00,  ערב חג, חג ושבת (16-17.10, 22-24.10) - סגור יש לתאם הגעה מראש.

למידע ופרטים - 04-6965010, 052-8691292, http://www.bazelet-hagolan.com/
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget