רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

25 בספט׳ 2016

נתקעתם בלי מתנה לחג ברגע האחרון? האתר שמאפשר רכישה מקוונת ‎


פשוט לתת מתנות

את המתנות השנה קונים ב- buyme.co.il "ארי גולד" כבר המליץ, לא תכנסו ?

שהחג בפתח, כולם במתח! איזה מתנה נקנה? השאלה הנפוצה ביותר בחודש החגים. למי אנחנו לא קונים מתנה?  למארחים, לעובדים, לדודים, לאחיינים לחברים ולכל מי שבמעגלים סביבנו. אנשים רבים מוצאים את עצמם לקראת החגים בחנויות עמוסות, חיפושי חניה ותורים ארוכים בשביל למצוא מתנה לחג עבור יקיריהם.

אתר buyme.co.il מספק פתרון נוח, פשוט, זמין ויעיל: קניית שובר מתנה באופן דיגיטאלי. לכל אשר תחפצו: רשתות אופנה ומותגים, מסעדות שף, בתי קפה,  מגוון מסעדות כולל מסעדות כשרות, מלונות וצימרים, חבילות ספא, רשתות טיפוח, כלי בית ועוד.

buyme.co.il, פלטפורמה דיגיטלית הגדולה בישראל המציעה Gift Cards בעיצוב אישי, המאפשרת לאנשים לתת ולקבל מתנות טובות ובלחיצת כפתור.

buyme.co.il מספקת חווית קניות חדשנית, מהנה ואישית, המבטיחה הנאה לנותן ולמקבל המתנה, באמצעות פלטפורמה פשוטה וידידותית, אך מתוחכמת, שיוצרת חיבור בין עסקים, ארגונים וצרכנים, תוך מחויבות להבטחה – פשוט לקבל מתנות.

buyme.co.il מציעה שלל שוברים בלמעלה מ- 650 בתי עסק, במגוון קטגוריות; אופנה, מסעדות, לייף סטייל, תיירות, תרבות ופנאי ועוד. למי שיבחר לפנק את יקיריו בארוחה טובה במסעדה או לחילופין להתפנק בעצמו עם ארוחת חג משפחתית במסעדה במקום לטרוח ולהכין, יוכל ליהנות משוברים למסעדות ברחבי הארץ - קטגוריה שאותה buyme.co.il מובילה בארץ עם היקף המסעדות הגדול ביותר בפריסה ארצית העומד על למעלה מ- 200 בתי עסק, ומהווה כשליש ממאגר העסקים.

לכבוד ראש השנה, חידשו באתר עם גיפט קארד לחדרי בריחה, הטרנד הלוהט של השנה האחרונה, עם מגוון של כ- 20 חדרים שונים.

כשמדברים על קניית מתנות לחג, גם עבור המעסיקים מדובר במשימה לא פשוטה. עד היום, היה נהוג להעניק במתנה תלושים הניתנים למימוש בבתי עסק מסוימים או תוספת כסף במשכורת או פשוט לקנות מתנה.
במקום זאת, buyme.co.il מאפשרת למעסיקים להפתיע את עובדיהם עם מיניסייט ממותג בשפת הארגון, עם מגוון רחב של שוברי מתנה לעשרות רשתות, מותגים, מסעדות, בילויים אטרקציות ועוד. כל עובד יכול לבחור לעצמו את המתנה המושלמת בשבילו, ולשלוח אותה ישירות לטלפון הסלולרי או המייל שלו. הפעילות מקלה באופן משמעותי על המעסיקים ומפנה לארגון כסף ומשאבים רבים שכן המערכת פועלת באופן אוטומטי בהתאם לצרכי החברה והתקציב שברשותה.

לאתר BUYME : https://buyme.co.il/ בדסקטופ ובמובייל.


נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget