רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

25 בספט׳ 2016

גם מתנה מעוצבת לחג וגם תרומה - לוח שנה עם צילומי רטרו של בעלי חיים, תרומה ל 'תנו לחיות לחיות'

תנו לחיות לחיות מציגה: לוח השנה שמסכם 30 שנות פעילות ב-12 חודשים


לוח השנה המסורתי של 'תנו לחיות לחיות' יהיה השנה בסימן חגיגות שלושים שנה לעמותה. מאז הוקמה העמותה בשנת 1986, היא היא גדלה והרחיבה את פעילותה עד שהפכה לעמותה הגדולה ביותר בישראל, אשר דואגת לבעלי חיים במגוון דרכים: באמצעות מוקד מצוקה, רכבי חילוץ והצלה, בית מחסה, בג"צים, קידום חקיקה להגנה על בעלי חיים ועוד.  לוח השנה מסכם בהומור ובאמצעות צילומים אמנותיים בסגנון רטרו, את הפעילות הענפה הזו במהלך השנים.

נויה נרדימון, אשר הפיקה את לוח השנה: הקונספט שבחרנו לסיכום שלושים שנות הפעילות הוא להציג 12 הישגים שאנו מאד' גאים בהם מתוך שלושים השנים האחרונות. אמנם לא היה קל לבחור, שלושים שנות עשייה הן הרבה מאד זמן, אז בחרנו לציין את ההישגים שבוודאי גם אתם וזכרים. בג"צ התנינים משנת 1997 שמלבד העובדה שאסר על קרבות אדם-תנין, קבע מפורשות ש'תנו לחיות לחיות' רשאית לייצג בבית המשפט את בעלי החיים ולהגן על זכויותיהם. בג"צ נוסף מ-2004 הפסיק את המדיניות של המתת חתולים בישראל , שינוי תקנות הובלת עופות ב- 2011. בנוסף אנו מציינים בלוח השנה הצלה של עשרות אלפי בעלי חיים במהלך שלושים השנים, בזכות צוות המוקד , צוות המרפאות וצוות בית המחסה".

"לא היה קל למצוא צילומים מתאימים ללוח השנה", מוסיפה נויה "כיוון שבעבר ניצול בעלי חיים היה עניין שבשגרה. לאחר חיפושים ארוכים מצאנו גם צילומים של אנשים טובים שהכניסו צבע בתמונות השחור-לבן בכות אהבתם לבעלי החיים: אשה שחולקת את ארוחת הצהרים עם חתול רחוב, ילד שחברתו הטובה ביותר היא תרנגולת וזוג שמחבק חזק-חזק את הכלב הענק שלהם.

הצילומים הללו בליווי כיתובים עם ההישגים והשנים, הופכים את לוח השנה למרהיב ומרגש. מוזמנים לתמוך לרכוש את לוח השנה, וכך לסייע לנו להגיע לעוד ועוד הישגים.

לוח השנה ניתן לרכישה בחנות הוירטואלית - אתר 'תנו לחיות לחיות'
או להזמין דרך מחלקת השיווק ,  03-6241776 שלוחה 2
לוח שנה שולחני בעלות 40 ₪
לוח שנה גדול לתלייה בעלות 60 ₪



נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget