רוצים שגם ההודעה לעיתונות שלכם תופיע פה? שלחו את הידיעה שלכם לכתובת tsarchanit@gmail.com ונשתדל לעלות גם אותה בהקדם האפשרי.

17 ביולי 2017

חגיגת מרוצים סקאל טויס בשיתוף אתר זום

צילום: יח"צ חו"ל

טיסה לאיטליה וכניסה לפארק השעשועים שכולו הוט ווילס

סקאל טויס - חברת הצעצועים של קבוצת סקאל, היבואנית הרשמית של חברת הצעצועים המובילה בעולם MATTEL, שמחה לבשר על ההגרלה הכי חמה לקיץ הקרוב!

במשך יולי-אוגוסט, סקאל טויס בשיתוף אתר הילדים זום יוצאים בהגרלה לכל אוהבי המרוצים והאקסטרים: צפו בסרטון באתר "זום" וענו על השאלה, מבין העונים נכונה יוגרלו כרטיסי טיסה לאיטליה וכניסה לפארק שעשועים המוקדש להוט ווילס אשר כולו מרוצים, רכבות הרים ומגוון פעילויות אקסטרים.

הוט ווילס הינו מותג המציע מסלולי נהיגה אטרקטיביים ומכוניות מהירות בדגמים משתנים המשלבים תחרותיות וביצועים. כל מכונית ומסלול מצריכים כוח שונה, תנופה, תאוצה וגישה שונה. החלק המשמעותי ביותר הינו האפשרות לחבר מסלול אחד לשני עד לקבלת עיר מסלולי מרוצים שלמה. הוא ווילס ניתן לשחק כאינדיבידואל, כצוות או כקבוצה בתוך הבית ומחוצה לו.

היום, 40 שנה אחרי, Hot Wheels הינו מותג בינלאומי שמייצר את המכוניות המדליקות והמסלולים הלוהטים ביותר ביותר שניתן לדמיין, בגדלים הנעים החל ממיניאטורות ועד לגודל מלא.

המותג Hot Wheels פופולרי מאד גם בקרב אספנים מבוגרים וחובבי הפורמולה.

הכנסו לאתר זום: http://zoomtv.co.il/

צפו בסרטון וענו על השאלה ואולי תזכו!
נשמח אם תבחר להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו
×
bloggerWidget